Friday, December 24, 2010

Bangun pagi, gosok gigi, tralala...

Orang kata, bangun awal rezeki banyak. Aku ni, baru tidur 3 jam, sekarang dan nak dekat pukul 3, terjaga pulak. Esok aku balik kampung, awal pagi. Agak bosan sebab takde line kat sana. (Doakan aku agar tidak mati kebosanan).

Apa pun, pasal rezeki ni, haha, saudara aku nak bertunang hari Sabtu ni, rezeki dia en. So, syukur, Alhamdulillah. Aku sebenarnya dah takde topik nak cakap, normal lah, pagi buat ni nak cari idea?, gilaa ke apa??

Ouh yea, lagi 8 hari nak bukak sekolah, tak sabar nak tengok muka diorang, mesti muka semua dah lagi matang en. Hehe.

Wassalam.

No comments: