Wednesday, December 8, 2010

Budak budak tak matang.

Selalunye, bila balik kampung je mesti ada saudare2 aku, umur diorang dalam 4-12 tahun. diorang ni suka benar buat bebenda yang buduh2, bukan semua lah, ada dua tiga orang. yang sorang ni, suka memekak, kurangajar pulak tu. tak hormat orang langsung. So aku labelkan diorang sebagai BUDAK TAK MATANG. 

Tapi, bila nak fikirkan balik, aku pun dulu macam diorang gak. Siapalah tahu kan. Dulu aku ni baik ke? Hormat orang tua tak?. Hurmmm.. 

Korang ada apa2 comment pasal bebudak tak? macam mana nak handle budak macam ni? heh?

1 comment:

BooJae X YunBear~ said...

ko pon same je wktu kecik x matang lngsung -.-