Tuesday, December 14, 2010

Homeworks for ever.

Ok, cliche gila title kan? Bukan apa, malas lah nak buat. Kalau sikit takpa lah jugak. Banyak ni derr. Essays lagi tu. Maklum lah, tahun depan nak SPM, sekarang tingkatan empat, so, cikgu ambil kesempatan lah, bagi kerja rumah bebanyak. haha.

Anyways, naseb baek ada support dari cengkawan. Buat homework sesama. Busan meyh siapkan homeworks sesorang. Rasa macam sunyi je hidup, bagai kan diriku bintang berkelip, di hujung angkasa bergelut sepi, rindukan malam, rindukan teman. lololol. haha. Batak lagi Elyana. hehe di tu cun duh.

Ok lah, Wassalam. :)

No comments: