Monday, December 27, 2010

Kampung Aku. Kampung Dia.

LOL. Tajuk tak ada kaitan dengan apa yang aku nak ceritakan ni pun. Saja nak tarik perhatian korang semua. haha. Ok.

Buat pengatahuan korang, pagi Jumaat minggu lepas, aku bertolak dari rumah aku untuk balik kampung aku kat Perak. (ye aku orang Perak, SilverMan) Sepanjang aku dekat kampung, aku telah melakukan perkara yang agak tak matang seperti lompat atas katil, main pillow-fight dengan cousins aku <aku tercedera main dengan diorang>, dan ada lah benda lain. 

Tapi yang aku nak cerita kat korang ni, pasal lawak-lawak aku yang tak terjadi, maksud aku, semua lawak tu aku terfikir nak buat tapi masa dan keadaan tak sesuai membuatkan lawak tu tak kelakar langsung. 

Antara lawak yang tak terjadi:
*situasi di dalam masjid masa nak solat jumaat*
*semua orang bersiap-siap nak masuk barisan saf*
ada orang kat tepi aku, aku namakan dia anon. , tempat kitorang dah ada sejadah. tetiba ada orang tepi anon. ni, pengang sejadah.
Orang Tepi Anon.: weyh, pas kan sejadah ni kat orang sebelah sana.
Anon.: *amik sejadah tu**hulur kat aku* Weyh, pas-pas kan.
Aku: Apa pas-pas? Aku orang BN. LOL. 
memandangkan masa tu aku kat dalam masjid, aku tak jadi nak buat lawak, lagi pun hal sensitif kot. dan, kenalah hormat rumah Allah. 

Wassalam. :) tq 4 reading. lol