Sunday, December 19, 2010

Salam Subuh untuk semua.

Pagi tadi aku bangun pukul 5.40am. aku dikejutkan oleh imam surau yang berhampiran dengan rumah aku, taklah dekat sangat. Tapi dekat lah jugak sampai aku boleh terjaga dari tidur bila terdengar je imam tu baca al Quran. Merdu je suara.

Sekarang dah pukul 6.45am, aku tengah tunggu call dari Shah, kawan aku. Sebenarnya hari ni ada Comic Fiesta, CF. Aku ajak ramai kawan aku, tapi seorang demi seorang cancel tak dapat pergi. Teramat sedih. Oleh kerana ramai yang tak jadi pergi, dan aku pun takde kawan yang boleh teman naik KTM pergi sane, so, aku terpaksa lah cancel. Aku sedih sangat sebab tak dapat pergi dan support kawan aku yang bukak booth art kat sana.


LOL. haha, aku pergi lah. Rasa best gila, tapi kalau cengkawan aku yang lain pergi sama mesti best. Jadi, sekarang korang tahu lah yang Shah yang tumpangkan aku pergi CF. Syok gila.

Seriously, terkilan gilaa, rasa nak mogok. huishh.
Wassalam.

2 comments:

zahirahharyati said...

kau tak pergi?? sorry sangat3 sangat3 sangat3.. :'(

S.Nadhir said...

tipu, adlan pergi !