Sunday, January 30, 2011

Tak, hari ni aku tak nak cerita hal-hal klise, tapi malangnya aku memang seorang yang klise, hari ni aku nak cerita pasal Label/Brands. haha, ramai orang ingat, barang-barang yang berjenama ni semuanya mahal-mahal en, haha, gilaa salah lah diorang. Aku? Aku ade label kegemaran aku tersendiri derr, tapi tak lah semahal brands lain, Adidas, Nike, etc. Aku suka B.U.M Equipment. Admiral England. Kenape? Haha, mostly sebab affordable. Smart pulak tu. Lagi pun aku ni bukannya suka sangat beli barang memahal. Adidas pun bukannya mahal sangat, tapi entah, mungkin sebab minat kot. Entah. Wassalam.

1 comment:

Shafiq Fahmi said...

haha....baru beli jam B.U.M. ari tu....