Sunday, February 27, 2011

Bosan. Kebosanan. Membosankan.

Kalau nak dibandingkan muka penyu dengan muka gajah, aku lebih berpendapat bahawasanya muka penyu lagi comel dari muka gajah. Tapi entah, rasa bersalah pulak. :P


Apa pun, esok hari Isnin. Tak sabar nak sekolah. -.- aku dengar cerita ada seorang cikgu aku tak dapat hadir esok. So homework yang dia bagi aku tangguhkan sekejap. :P Haha. 


Ok aku tahu entry aku dah semakin bosan. -__- *Asraf, aku nampak kau angguk* LOL


Ok lah Wassalam. 

2 comments:

Mr. Ri | CheArie said...

lol... part asraf tue klakar..

Amirul Adlan said...

part tu je? :P jkjk