Wednesday, February 23, 2011

Bosan. Tolong jangan baca!?

Amaran, apa aku nak cerita ni, tak menarik langsung, lebih baik korang g chat facebook korang. 


Apa je aku buat tadi? Tadi masa lepas sekolah, aku lepak makan sekejap dengan budak form 3 tu, lepas dia balik aku lepak dengan cengkawan aku yang lain, kat PSS. Bosan jadi aku mula mengarot pasal Ad****. Entah kenapa aku terfikir pasal dia tadi. Macam dia sorang je perempuan kat dalam dunia ni. 


Apa pun, tadi Chearie dan Wan, dengar luahan hati aku pasal Ad****. Shah tengah buat homework (budak rajin). Kesian diorang kena layan aku. Haha. Wassalam. 

No comments: