Tuesday, February 22, 2011

Kaki. Tuition. Aku.

Petang tadi ada latihan roadrun, hampeh je aku, lari sikit dah penat, tapi boleh tahan lah, akhirnya dapat nombor 8. Chill, ni hanya latihan. 

Masa balik, dalam pukul 3.45pm, sesedang aku tunggu bapak aku ambil aku, kaki aku terkejang, dan aku pun macam nak pengsan dalam kesakitan, buduh takde siapa nak tolong, kot nak tunggu aku jerit je. Haha. 

Lepas dah lega sikit, aku terserempak dengan Zahirah, kitorang jalan sekejap, aku nampak Aqib(budak form 4), dia macam panggil aku, lagi aku dekat, lagi dia jauh kedepan. (Hampeh betul kau.) :P

OTW kejar Aqib, aku ternampak kereta bapak aku, aku pun nak kejar lah, malangnya kaki aku kejang buat kali ke-2. Gilaa kali ni lagi sakit, nasib baik ada Zahirah tolong. Haha. Gilaa sakit derr. 

Apa pun, malam ni aku tak pergi tuition sebab kaki aku sakit, kat rumah kena lagi kejang, aku takut nak jalan, duk atas kerusi roda je lah aku malam ni, haha. Ok lah korang, tq baca kisah sedih aku. *sedih ke?*

Wassalam.


3 comments:

Amirul Adlan said...

Ok senang cite, hari ni hampeh. haha.

Muhammad Aqib said...

Lol. sape kejar aq nnt kena sumpah. kau dah kena sumpahan aq mase kau ternampak aq. padahal mase tu aq nak ngelak drpd kau sbb malu n aq tengah haus tahap gile.

S.Nadhir said...

Aku kurang paham; apa je yg Zahirah tolong kau masa tu ? Kuat dia nak cheer kau bagi moral support je ?

Or jangan bagitau aku yg dia angkat kau =____=