Saturday, February 26, 2011

Kenapa dunia?

Aku tahu ramai(takde) orang tertanya kemana Adlan(aku) sudah menghilangkan diri, lama tak update blog dia ni. Haha, biasalah, orang famous(pemalas) kena layan peminat(homework). 


Ok lah, jujur. Sebernarnya internet aku ada masalah sikit, masalah yang korang tak perlu tahu. -.-


Apa pun, semalam aku pergi konsert Maher Zain kat Stadium Melawati, Shah Alam. Ceh, nak poyo sikit. (sebernarnya kakak aku menang 2 tiket konsert tu hanya dengan menjawab soalan mudah dari Sinar FM. :P) 


Sumpah best, walaupun tempat duduk kitorang(aku dan Shah, Zahirah pun ada dengan saudara dia) yang paling atas. Gayat dherr. Apa pun, lighting-nya memang awesome gilaa, aku kagum :P. Suara diorang tak payah cerita lah. Aku malas nak cerita lebih takut ada orang jealous. :P (mintak tumbuk) haha. 
Wassalam. :)



3 comments:

Muhammad Aqib said...

Patutlah sehari x nampak di FB.
Rindu!!!

Amirul Adlan said...

aqib, gay gilaa -.- haha

Muhammad Aqib said...

Hahahah... gay=ceria
xpe.. bukan yang agi satu tu.