Tuesday, February 22, 2011

Lama tak dengar cerita.

*winkwink* Ingat lagi tak budak form 3 tu? Haha, hari ni aku lepak dengan dia sebab dia pun ada latihan roadrun


Apa pun, masa Zohor tadi, solat kat sekolah, aku jadi imam. (percaya?)


Tugas yang paling berat aku pernah pikul. Perhh cuak je. Tapi dia sorang je jadi makmum, so aku tak kesah sangat lah. Serius, jadi imam adalah tanggungjawab yang paling besar bagi aku. :o


So sebernarnya aku bukan nak cerita pasal dia, korang ingat aku batak sangat ke dengan dia? ish3. Haha.


Wassalam. 





No comments: