Saturday, February 26, 2011

Masa itu aku sudah matang

Salam semua, sebelum awak semua baca, saya nak bagitau awak semua yang post saya yang ni hanyalah reblog/pirate daripada Zahirah Haryati punya blog. tapi saya sudah gubah ayatnya, jadi post yang anda bakal baca ni adalah versi adlan punya. *soryy ayat sekema* 
Aku dan lama dah berkenalan dengan Blogger, tapi malas nak buat blog sebab takut orang tak baca dan masa tu mukabuku pun sudah popular masa tu. Tapi mungkin ketika aku berusia 14 tahun aku rasa aku sudah cukup matang. OH TIDAK! Bila aku baca kembali entry aku terdahulu aku rasa malu dan semacam tak percaya...

biar lah aku nak tulis cenggini "
Dulu, masa mula kenal dengan internet, macam macam aku search. Dan terjumpalah Blog. Masa dulu, Myspace famous. So, malas nak buat blog. Dulu saya suka guna bahasa rojak *sekarang pun suka juga. Memang tak matangMungkin ketika aku berusia 14 pada fikiran aku matang membawa maksud remaja yang sudah baligh , punya jerawat yang kemerah merahan , kulit muka berminyak dan sudah pandai menggedik :)

Nampaknya aku benar - benar silap. Mungkin ketika aku berusia 26 tahun. 10 tahun akan datang..bila aku baca kembali apa yang aku tulis ketika ini.. aku mungkin bakal katakan

masa ini remaja lagi.. ingat diri dah matang sebenarnya belum, tapi apakah salahnya saya syok sendiri? lol "

HAHA. Jadi kepada aku yang bakap*apa itu bakap* berusia 26 tahun dan mungkin sedang membaca blog ini pada 10 tahun akan datang aku cuma nak ingatkan kau betapa bahagianya hidup kau pada usia 16. JANGAN CEMBURULAH SAYA! :p

Kepada zahirah haryati, blogger paling hebat masa kini, tolong jangan saman saya. :

No comments: