Saturday, February 26, 2011

Ok masa untuk aku berjiwang.

Aku buat konklusi sendiri bahawasanya, ramai orang ada perasaan suka kat seseorang, - obviously duh.


Kalau ada yang tak tahu lagi, sebenarnya aku ada suka kat sorang ni, yang tahu, tahu lah, yang tak tahu, padan muka korang. HAHA. Masalah nya aku tak rasa aku layak untuk dia, aku tau ada yang suka kat dia jugak, aku malas nak mintak couple sebab aku tahu mesti tak akan menjadi punya. 


Tapi serius aku rasa menyesal suka kat dia, aku nak stalk dia hari-hari pun tak boleh, walaupun kelas dekat. Haish, susah lah, makin aku dekat dengan dia, makin aku susah nak lupakan dia. Apa pun, perasaan ni tak affect aku punya studies pun. Cuma aku cepat tak ada mood cengkadang bila masa aku teringat kat dia dan aku takut benda ni akan affect studies aku. TOLONG AKU YA ALLAH. 


HAHA. Malu seyh cerita bende ni kat korang. Rasa macam pointless. LOL


Dah dah, lepas SPM aku try lagi. ahah. Wassalam. :D


Oh, lupa nak cakap, bila aku teringat kat dia, makan tak kenyang, tidur tak lena, solat kurang khusyuk. huhu. ;;u;;

1 comment:

hanizafirah ibharim said...

:) grown up lah tu ngek :D