Monday, February 21, 2011

Salahkan Ain aku mula suka pada ROCK.





Ye, gender music yang dulunya aku pandang rendah, kerna aku kurang minat dengan lagu-lagu rock, namun kini aku gemar(suka) dengar lagu-lagu rock. Paramore, 30 Second To Mars, etc. perhhh, layan siot. 


Entah apa kaitan dengan Ain pun aku tak tahu, tapi aku suka lagu-lagu rock doh. Sumpah minat, tapi aku tahu aku minat tak lama, lagu dua tiga minggu hilanglah minat tu. Haha. Rasa rugi pulak. :P Apa je lah. Aku nak sambung buat homework, jangan stalk aku hehari weyh. haha. (poyo seyh mamat ni). 


Wassalam.


*Eww, Ayat macam tiru style akak Zahirah jer, apa kes? haha*

2 comments:

nasyira said...

TAHNIAH kerana anda tlh meminati rock yg dmana jrg org nk minat. huhuuh

Amirul Adlan said...

Alah, minat aku tak tahan lama weyh, lagi dua minggu hilang lah, sedyh jer. :P