Thursday, March 17, 2011

Derma darah kepada nyamuk.

Tengah sedap layan movie Rango, nyamuk kacau, celaka betul. 

Apa pun, alhamdulillah, aku sampai rumah dengan selamat. Kat kampung bosan sebab saudara mara tak ada.. ==' Kalau saudara ada pun bosan jugak... Korang mesti nak tahu apa je aku buat kat kampung kan?

Sedih, mula-mula aku terfikir, mungkin aku ni seorang yang tak berguna, pemalas, banyak pulak benda negatif masuk dalam otak aku ni. Haish. *sambil tengok cermin* Aku sedar aku tak hensem seperti Asraf AKA Acap. *kenapa aku suka bandingkan diri aku dengan Acap ya?* Humm..  Senang kata, aku emo sekajap, tanpa sebab, sambil cakap seorang-seorang dalam bilik. ==' 

Ok lol. Aku malas nak cerita panjang, korang layan je lah gambar-gambar kat bawah ni. :P *Gila*














 
Ok aku rasa bersalah letak gambar ni. Haha. Biar lah. 

*Ada copy rights :P* 
*Acap, are these good enough for you????* 

4 comments:

nasyira said...

haha. kelakar giler gmbr tu semua :P

▽mirul ▽dlan said...

haha. tq tq. :P

Muhammad Aqib said...

LOL!
kelakar gile gambar-gambar tu..

S.Nadhir said...

LMAO, kelakar giler-gilee gambar tu semua !

(lol srs)