Sunday, March 20, 2011

Penakut.

Mungkin betullah, aku ni penakut. Lagu Penakut - Yuna memang sesuai dengan perasaan aku sekarang ni. HAHA. Aku tahu Ad**** dah tahu yang aku suka dia. :P Tapi setiap kali terserempak dengan dia aku rasa malu. Hal biasalah tu kan? Aku takut jumpa dia ke? Tapi "Malu itu perisai orang beriman." katanya Sohaimi Mior Hassan. HAHA. Apa je lah aku tulis ni. Malu seyh. SPM DULU BARU CINTA??OK Mak:P


Apa pun, petang ni aku betul-betul harap tak hujan. Bak kata Asraf sepanjang minggu ni asyik hujan je pepetang. InsyaAllah. Aku nak sangat jog petang ni. Roadrun dah nak dekat. Aku hampeh je. Kerja rumah ada lagi yang belum siap. Mampuss kena marah dengan cikgu pulak nanti. Dah dua hal dah tu. Entah laa.


Esok dah mula sekolah. Dan kemungkinan besar aku akan stayback dalam kelas lepas sekolah, dan kemungkinan besar juga aku akan lepak sekejap dengan Ariff. Dah lama tak lepak dengan dia. HAHA. :PP Ok lah, gua nak sambung Facebook-ing. Wassalam guyss.


*Most probably we'll be getting the results for test 1 tomorrow. Wish me luckk. :D* 
*Mari kita doa untuk orang sedunia agar tabah menghadapi dugaan. AMIN.*
*Credit to Shah for Lagu Penakut Thanksssss :D.*

2 comments:

S.Nadhir said...

Penakut adalah lagu tentang seseorang yg suka dekat seseorang yg dah berpacaran. + org tu suka pulak balik walaupun dia sudah berpunya. Jadi dia takut untuk terima kenyataan yg dia suka dekat org yg dah berpunya (plus org tu ajak dia curang).

Adilah ajak kau curang ? OMGGGGG.

▽mirul ▽dlan said...

LOL. Ok aku salah la ni? :| haha