Tuesday, April 26, 2011

Belajar jadi orang. (Bukan orang-orang.)

Sebelum aku mula buat orang mengantuk, aku tak nak seorang pun daripada korang semua buat lawak rasis korang - "Olang-olang". Rasis sungguh kan?


Apa pun, untuk pengatahuan korang je lah, esok kan, aku kan, pergi kan, Majlis Perkahwinan.. oppss.. silap, Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur kat PWTC. Erk? Apa gelak-gelak? Olang macam aku ni tak layak ke pergi sana? Eh eh, emo pulak. *Eh jap, tak ada kaitan.*


Sebelum aku lari dari tajuk. Aku nak korang tahu yang aku memang sayang dengan korang semua. Ok malas nak tulis lagi. Aku pun tahu bosan. *==' buekk.*


*Insert something worth reading here.*

No comments: