Friday, April 22, 2011

Malas Nak Cerita. Uh!

Kalau cikgu suruh aku buat latihan Matematik Tambahan pun aku sanggup daripada kena potong rambut. *tipu*


Hari ni, sebahagian kecik daripada rambut aku kena gunting. Sikit je. Malas nak cerita. Nanti korang bosan le pulak.


Hampeh je. Kalau korang ingat lagi entry aku yang lepas *klik*, tetiba ada le pulak dua makhluk Allah SWT. ni komen pulak pasal pelajar asyik keluar kelas, kononnya aktif sangat koko. Serius aku cakap, bagi aku, diorang tak layak cakap macam tu. Sebab? Ada sebab, malas nak bagitau je. Nanti TERkantoi pulak identiti mereka. Uhukzuhuz. 


Apa pun, aku bercadang nak tarik diri daripada Perbarisan. Cikgu yang uruskan kumpulan kitorang tu bosan. Serius, BOSAN nak mati. + bebudak Hang Kasturi suka bagi idea, masuk perbarisan tak nak, sumpah aku nak je marah diorang. Naseb baek aku ni baik orang nyew. Kan kan? Angguk cepatt !!!


Aku nampak ada orang terlena halfway baca entry aku. Ok ok, dah habis dah. Wassalam meyh. :DD

No comments: