Tuesday, April 5, 2011

Road run? Doakan aku weyh.

Hari ni ada latihan roadrun, buduh memang buduh, lari dalam kawasan sekolah je. Cikgu kata "'Awan jahat' dah datang, sempat ke korang nak lari, patah balik ke sekolah? Basah kang!" *Bukan ayat sebenar.*

Oh, memang best lari kat padang sekolah, pening aku dibuatnya, bagai alam berputar dua kali dalam satu masa. Ok tak ada kaitan langsung, lepas lari 8/9/10 pusingan, aku terus cabut masuk kelas, nak pengsan gilaa. Sumpah malu dengan budak-budak form 3, diorang lari steady je. Budak Ariff tu tak payah cakap lah, kalau cikgu suruh dia lari 100KM pun dia boleh. Shaman(??), tak silap aku dia budak form 4, lari macam cheetah. Aku? hampeh. Nama je form 5, malu sumpah malu. 

Hari Jumaat minggu ni, aku wakil Hang Kasturi untuk roadrun daripada 50 ahli yang bertanding. Tak sabar nak lari dherrr. HAHA. =='

*Busan memang busan, apa je aku cerita nih.*

3 comments:

Anonymous said...

awan jahat tu ayat aku lah....

nasyira said...

gudluck!!!

Muhammad Aqib said...

Ganbatte!!! Yang lain tu datang je kan ke kena lari sekali?