Saturday, April 23, 2011

Updated. *Sila baca.*

Kalau aku ada sepuluh pasang kasut yang berlainan warna, aku akan...


Warna Merah - Baling jauh-jauh.
Warna Biru - Baling dalam laut.
Warna Hijau - Baling dalam hutan.
Warna Kuning - Campak kat muka kau*engkau le*.
Warna .......


Konklusinya, semua kasut aku baling. Hampeh. Nampak tak aku tengah marah? Kau jangan sampai aku baling kasut aku masuk dalam mulut engkau, nanti tak pasal2 mengandung kasut dua bulan. ==' *ini lawak budak sains kan?*


Apa pun, sebenarnya aku okay je, cuma tengah bosan je. Kerja rumah tak sentuh lagi. Ketiadaan mood di sini. ==' Ok nak cau. Kesian korang. HAHA. 


Oh ye, hari ni aku belajar Game baru. Bingo Kalkulator. Kalau aku rajin + ada masa, aku ajar korang. Sumpah best. HEHE. Byeh.

No comments: