Wednesday, May 18, 2011

...apa je lah...

Al kisah, terdapat sebuah sekolah yang tidak beberapa nak besar, mempunyai beberapa orang murid, dalam kelompok calon SPM di sekolah itu, terlihat seorang pelajar yang pernama Adlan. 

Eh itu saya. HAHA.

Hari ni pekse Subjek Kimia dan Fizik kertas 3. dua2 buat kepala gua mau pecah. Aku mengaku satu benda, aku ni pemalas, aku malas nak berusaha. Buduh tak? Humm.. =='

Takpe takpe, Peperiksaan Percubaan SPM aku akan cuba lagi. 

... eh ada pulak masa nak mencuba lagi? Okey, aku bina balik ayat tu, ... 


Takde hal, Peperiksaan Percubaan SPM aku akan pastikan aku dapat keputusan yang cemerlang gemilang yang terbilang. HEHE.

Malas nak update pepanjang, aku tau, tak banyak pun orang yang bace. HAHA. Okeh, Salamm. ~ 

No comments: