Thursday, June 9, 2011

PERHATIAN. Aku nak pindah. BYE.

Eh tak, aku tipu. Sebenarnya aku nak bagitau korang sumthing.


Korang kenal tak AsrafSiddick? Kawan aku tuuu... jangan main2. Sekarang dia dah ada blog sendiri. Let's welcome him to the world of blogging. :D http://acapmendeleev.blogspot.com/ 


So, a special tribute to Asraf Siddick. Or should i say, Asraf Mendeleev. HEHE. 


Jujurlah, aku rasa style penulisan dia awesome, better dari aku kot. Ada je idea dia nak tulis. Ye, aku tahu dia baru tulis dalam satu/dua entry. TAPI. Awesome kot. I think we should call him Awesome. HAHA


Cis, korang ( blogger ) pun awesome gak.. ;) Tapi, it was something un-sangka-able. Asraf Mendeleev buat entry. Rasa awesome pulak ada lagi seorang kawan blogger. HAHA


Ok ok. Welcome Asraf. Sekarang sudah ada blog rajin2 le update. Jangan biarkan laman sesawang kau bersawang banyak sangat. 


OKEH, aku rasa tu je aku nak tulis. Special credit to Mohd Nazri

1 comment:

hiharakazuki_arsenal said...

oiii.... -__________-""
aku noob la dari korang.....
ape laa.... boring kot... lol