Saturday, February 11, 2012

Pada Suatu Hari #Lepak






Tadi aku 'melawat' sekolah, ada event berlangsung. Grammy Award tak silap aku. Pertandingan nyanyi dalam bahasa inggeris, aku datang dalam pukul 11.30am. Adalah dalam 5 lagu aku dengar lepas tu chow. Haha. Shah dengan Naz yang invite aku.

Lepas tu makan tengahhari dekat The Store, dengan minum coolblog. Catchup dengan life masing2. Bros stuff.. haha.

Lepas makan, kitorang jalan2 satu The Store, jalan2 sambil bersembang. Terjumpa exclassmate, tengah bekerja. Medah dan Anisah. Syoklah jugak dapat jumpa kawan2. Huu.

Dah penat jalan2 satu ts, Shah pergi CC, aku dengan Naz balik sekolah, terjumpa Sir Shariman. Tak sembang banyak, lepas tu Naz pun balik naik motor dia.

Otw balik rumah tadi aku teringat kat Asraf aka Acap. Lama betul dia holiday. Haha. Bila kau nak balik ? ! Sekarang ni aku rasa sunyi je hidup. Macam hidup tanpa pedoman.

Hari ni memang best... dan sekarang aku dah penat, nak rehat !

p/s : semua gambar kat atas tu aku yang tangkap hari ni, guna phone, sebab tu kualitinya kureng.. sempat gak rakam beberapa minit masa Grammy Award tadi.

1 comment:

nasyira said...

Asraf Mendeleev pergi mana hah?