Tuesday, February 28, 2012

Donat sana sini








Gambar 1st - Serius donut tu sedap ! Sebab tu aku tangkap gambar packagingnya banyak2. :D

Gambar 4th - Cousin aku yang paling muda, aku second paling muda. Hehe. Oh ya, dia pun suka donut tu.

Explaination - Pagi hari Ahad lepas, ada cousin ayah aku buat kenduri, anak dia kahwin. Makcik pakcik saudara mara aku pun datang :D Sebelum balik, abang sulong kepada ayah aku, ada sedekahkan buku2 milik dia kepada masjid di kampung kami sekeluarga. Malim Nawar. Serius banyak. Dia memang minat membaca, lepas habis baca, dia simpan. Makin lama, makin banyak buku dia. Haha. Serius aku kagum dengan dia.

Gambar 6th - Banyak KAN? Rumah dia dekat Shah Alam, jauh dari kampung, jadi dia wakilkan adik dia, pakcik aku, untuk sedekahkan buku2 dia ni, since rumah adik dia dekat dengan kampung.

7th - Kami ambil peluang. Hehe. Pakcik aku yang sedekahkan buku2 ni cakap, kalau nak, ambillah. Jadi.. hehe. Alhamdulillah. Rezeki. :D

8th - Semua buku, kecuali Gen-Q, dengan buku warna kuning tu, aku pinjam. Nampak sikit kan? Haha. Ayah aku dengan mak aku pinjam lagi banyak ! Kakak aku pun. Bila dapat masa free nanti insyaAllah aku baca ! xD

Oh ye, Sabtu lepas, aku hadirkan diri dekat sekolah, Hari Anugerah kecemerlangan pelajar PMR tahun 2011. Well, kawan@adikangkat aku, Ariff, suruh aku datang dan aku pun datang. ..dan inilah hasilnya. Zzz kualiti video kureng. Mohon maap. xP


..dah itu je ~

SALAM !

1 comment:

nasyira said...

nanti nak pinjam buku armageddon tu boleh tak? :D