Friday, March 30, 2012

Bengap tahap dewa

So, malam-malam buta macam ni aku bajet cool, baca 'buku' Catching Fire, tak sampai dua page, aku give up, muhahaha. Bukan tak best, tapi nafsu nak online membuak-buak dengan hangatnya. Haha.

Jadi, tadi aku bukak blog aku, bajet ramai sangatlah yang open dan actually baca isi kandungannya, dan aku bersyukur tak ramai yang baca atau perasan kesialsilapan penggunaan kata yang aku guna dalam previous entri aku. 


Kalau korang noob BM, takpa, kau boleh geng dengan aku, tapi kalau borang bajet A. Samad Said, ==' dude campaklah aku kembali ke darjah satu bro ~

Perkataan dramatik tu sebenarnya aku nak tulis, drastik, dramatik pun boleh, cuma, aku tak rasa agak tidak sesuai guna expression itu dalam ayat macam itu. Faham itu? lol. Aku nak kaitkan perubahan terhadap sesuatu, jadi, apakah kaitannya perubahan dengan dramatik? Cer tolong aku explain. Aku bengap BM ni. 

Akhir kata, ye, memang aku tengah bosan, dan sepatutnya bila kita bosan kita tak sepatutnya menulis entri yang bosan dan post entri yang bosan itu dalam blog yang bosan ini. Ok terima kasih sebab layan aku. You may go now. 

SALAM !

2 comments:

Danira Mustafa said...

phewww anda sangat dramatik. lol. jkjk :p

▽mirul ▽dlan said...

boooooooo ain ! xP