Thursday, April 5, 2012

Geleng geleng kapal terbang

Assalamualaikum ! 


Nak tulis sikit je, lek je eh. 


Esok ! InsyaAllah, pukul 5.30pm esok bakal berangkat ke KTM Sg Buloh, menuju ke KL Sentral, terus ke KLIA, penerbangan malam ke Langkawi. Agak teruja sebab sebelum ni tak pernah naik kapal terbang macam abg AsrafMandeleev kita yang sudah dua kali naik kapal terbang, ke Jakarta(Indonesia), haha. xD Aku pergi Langkawi je. xP


Apa pun, kiranya pergi ke Langkawi ni atas urusan keluarga, tapi ada sikit unsur 'bercuti-cuti Malaysia'. Hehe. InsyaAllah hari Ahad kembali ke Sg Buloh, weehoo. Okeh, terima kasih !


SALAM !

No comments: